Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Скрябіна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Скрябіна Т. О. 
Зміст спецкурсу "Аксіологічні засади діяльності лікаря” у контексті вищої медичної освіти [Електронний ресурс] / Т. О. Скрябіна. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.206 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Скрябіна Т. О. 
До питання про типологію цінностей [Електронний ресурс] / Т. О. Скрябіна // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 4. - С. 119-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.11 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Скрябіна Т. 
Методична підготовка майбутнього вчителя історії до реалізації методу проектів в процесі навчання [Електронний ресурс] / Т. Скрябіна // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_3_25
Обгрунтовано сутність проектного методу навчання. Охарактеризовано принципи та функції методу проектів, основні вимоги щодо його використання. Розглянуто різні типи навчальних проектів, які доцільно використовувати в процесі практичної підготовки майбутнього вчителя історії. Зазначено, що використання цього методу передбачає різнобічну підготовку учителя історії: інформаційно-теоретичну, організаційно-практичну, рефлексивну тощо. Зауважено, що основною метою методу проектів є розвиток інтелектуальних вмінь критичного та творчого мислення майбутнього такого вчителя. Обосновано сущность проектного метода обучения. Охарактеризованы принципы и функции метода проектов, основные требования к его использованию. Рассмотрены различные типы учебных проектов, которые целесообразно использовать в процессе практической подготовки будущего учителя истории. Указано, что использование этого метода предполагает разностороннюю подготовку учителя истории: информационно-теоретическую, организационно-практическую, рефлексивную и т. д. Отмечено, что главной целью метода проектов является развитие интеллектуальных умений критического и творческого мышления такого учителя.The essence of project strategies. Solved principles and functions of project method, basic requirements for its use. Different types of educational projects that should be used in the practical training of future teachers of history. It is emphasized that the use of project method involves diverse history teacher training: information-theoretical, organizational and practical, reflective, methodological, corrective. Noted that the main aim of the method is the development of intellectual skills critical and creative thinking of the future teacher of history.
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.847 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Земцов І. 
Критичне мислення як базовий компонент підготовки майбутніх учителів історії [Електронний ресурс] / І. Земцов, Т. Скрябіна // Рідна школа. - 2010. - № 1-2. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_1-2_6
Розглянуто аспекти розвитку критичного мислення майбутніх учителів історії під час їх фахової підготовки, що дозволяє поєднати індивідуальну самореалізацію студента та його ефективне професійне становлення. Розкрито поняття про критичне мислення, його основні ознаки та важливі якості. Висвітлено функції мислення. Визначено головні ознаки критичного мислення через такі вміння: робити логічні висновки; приймати обгрунтовані рішення; надавати оцінку отриманій інформації і розумовому процесу; бути спрямованим на результат. Виявлено різницю між мисленням і іншими психічними процесами. Виокремлено педагогічні умови і підходи до розвитку критичного мислення у майбутніх вчителів історії. Проаналізовано специфіку навчальної технології розвитку критичного мислення.Рассмотрены аспекты развития критического мышления будущих учителей истории во время их профессиональной подготовки, позволяющий соединить индивидуальную самореализацию студента и его эффективное профессиональное становление. Раскрыты понятия о критическое мышление, его основные признаки и важные качества. Очерчены функции мышления. Определены главные признаки критического мышления через такие умения: делать логические выводы; принимать обоснованные решения; давать оценку полученной информации и умственному процессу; быть направленным на результат. Выявлены различия между мышлением и другими психическими процессами. Выделены педагогические условия и подходы к развитию критического мышления у будущих учителей истории. Проанализирована специфика учебной технологии развития критического мышления.The aspects of development of critical thought of the future teacher of history during professional preparation are considered in the article, that allows to accumulate in itself the association of individual self-realization of student and his effective professional becoming.
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.744 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Земцов І. 
Розуміння як невід'ємна частина знань в процесі навчання студентів-гуманітаріїв [Електронний ресурс] / І. Земцов, Т. Скрябіна // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 527-532. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_97
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.995 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Земцов І. 
Современные подходы к контролю качества образования в Украине [Електронний ресурс] / І. Земцов, Т. Скрябіна // Молодь і ринок. - 2012. - № 10. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_10_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.456 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Скрябіна Т. О. 
Застосування комунікативної методики в процесі викладання мов як шлях подолання кліпового мислення сучасної молоді [Електронний ресурс] / Т. О. Скрябіна, Г. А. Максименко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 64. - С. 322-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_64_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.802 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського